19 Temmuz 2009

Bu Yazı Sana Birtanem

" Ve ben seviyorum.İnanabiliyor musun?Üstelik tam da ,kendimi bildim bileli hayalini kurduğum,karakterini çizdiğim,duygularını şekillendirdiğim,yalnızca ismini koyamadığım adamı,beynimin "Artık Gerçekleşmesi İmkansızlar" bölümüne kaldıracakken...Tıpkı düşlediğim gibi.Hatta eksiği yok fazlası var.Bütün bunların yanında canımı acıtan,unutmak istediğim ve kelimelere dökmeye bile cesaret edemediğim bir bölümü de yok değil.Ama bütün bunlara rağmen,öylesine büyük ,öylesine derin,öylesine coşkulu bir duygu ki içimdeki,engelleyemiyorum.Yapmamalıyım,bunu tüm kalbimle biliyorum ama öylesine çok seviyorum ki onu,onu düşündüğümde kalbim sızlıyor,içim titriyor.Tanrım,ne oldu bana böyle ?Saat gecenin bir yarısı ve ben hala içimdeki coşkudan uyuyamıyorum.Üstüme kokusu sinmiş, uçup gidecek diye ödüm kopuyor.Uyuyamamam belki de ondan,biraz daha içime çekebileyim,onu yanımda hissedebileyim diye.Kalbim her an yerinden çıkacak gibi.Bir an bile adını aklımdan silemiyorum.Baktığım her yerde,konuştuğum her insanda,söylediğim her cümlede,okuduğum her kitapta,dinlediğim her şarkıda o var.........."
Aşkım,bu satırları yazalı tam 4 yıl oldu.Ben hala ilk günki heyecanla seni sevmeye devam ediyorum.Hergün bir önceki güne inat daha büyük bir aşkla.Varlıkta,yoklukta,yokluğunda...Yıldönümümüz kutlu olsun birtanem.Seni çok seviyorum.Son nefesime kadar......


0 yorum:

Yorum Gönder